FINA FINA TORSDAG

Tjabba tjena hallå!
 
Vilken fin torsdag jag haft. Den började förvisso inte alls bra, på grund av diverse saker - så har jag bara inte känt mig på topp denna vecka. Men det kan man ju inte vara jämt heller. :)
 
Jobbdagen ändrades i alla fall ganska snabbt efter en lunch som innehöll favoriträtten (givetvis råbiff), inga konstigheter, hehe. Med familjen dessutom, innan de tog tåget hem till Karlstad. Senare stack jag tillbaka till jobbet, och jag måste säga att jag gillar bara detta team mer och mer. Vill man lära sig, så får man verkligen det. Får bara mer och mer ansvarsområden och mina dagar fylls med mer och mer saker att göra och utmanas med. Idag var en sådan dag. Dessutom är det värt att påpeka de underbara arbetskollegorna, energigivare hela högen! Vi skrattar ofta och mycket. Det leder till bra jobb det. :)
 
I helgen åker jag hem för flera viktiga ändamål. Dels min faders 50-års fest (det viktigaste såklart) och sedan premiär på Karlstads nya restaurang, nämligen Pinchos - med mina så underbara och saknade vänner. Ser fram emot denna helg så. Tror jag kommer att leva på den väldigt länge. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0