Årets första vårkänsla. Den älskade känslan.

.... Är oslagbar.
 
Vi tog sovmorgon imorse (äntligen), jag som egentligen är morgonpigg och trots ledighet, typ alltid går upp före tuppen ändå - tyckte verkligen det var skönt att sova ut idag. Till och med jag liksom. Erika var till och med uppe före mig, och det hör inte till vanligheterna kan jag då tillägga. :))
 
När utsövda Emma (kändes dock som att jag kunnat sova minst 3 h till...) vaknat till liv så trallade vi ner på stan. Ok, vi tog bussen ner (dåligt samvete). Sedan satte vi oss på Strandbistron på Strandvägen och njöt av en flaska rose. Det var sådana oslagbara sommarkänslor. Solen värmde mot kinden och det brändes mot läderjackan! Jag har saknat det så mycket.... Att klä av sig istället för att klä på sig, fy så efterlängtat. Erika åt mat men för mig räckte det med vin. Hehe, räcker av någon anledning alltid med vin.
 
Där satt vi och njöt med också hela Stockholm som sällskap, några timmar. Sedan strosade vi på stan och avslutade kvällen med Donken och bio. Vi valde att se filmen ''London falling'' - och den var faktiskt grymt spännande. Lite väl kort för en sådan bra film kanske, varje minut var kvalite.
 
Nu har precis mamma och broder kommit hit för att hälsa på, imorgon kommer även farmor - så det blir full rulle kan man säga:))
 
Nej nu måste jag sova, tillbaka till vardagen imorgon = jobb.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0