L Å NG H E L G

Helt underbart är det med långledigt. Verkligen underbart. Och så behövligt. När det kommer till vila har jag nog nästan vilat och sovit mindre än vanliga fall, det har blivit galej, god mat, shopping och alldeles för mycket alkohol..... Men vi har haft det väldigt kul - så lika bra att fortsätta en dag till, det är ju trotsallt lördag, och jag har en superväninna på besök. Helt fantastiskt ju!
 
Det skall man ta vara på. Vi var på Griffins förut och åt deras enastående brunch. Dem hade mina absoluta favoriträtter på jorden, råbiff och creme brule och olika tryffelrätter. Kan ni gissa om jag var i himmelriket? Åhja! Kan varmt rekommendera den för alla. Högklassig mat värd vartenda litet öre.
 
Nu är det dags att börja fixa sig inför lite dans! Men måste ärligt talat vila lite först:)) Haha.
 
 
Ha en fin kväll alla glada och goda!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0