Catching the day - 04:43

God morgon världen!
 
Jag har varit vaken och beredd att fånga dagen, sedan strax efter 03:00 inatt. Lol. Men vaknar man utvilad, är det för mig ovärdigt att somna om. Finns bättre saker att hitta på. Sätta på en film jag velat se, men inte funnit tid eller ork till, göra saker som skall göras och kan göras, eller som nu -  lirkat på ett brev till mitt drömföretag att jobba på.
 
Nu är ju klockan nästan 05 ändå, då jag skall upp. Skall arbeta på ett extremt viktigt och roligt event idag. Börjar redan halv 7 och slutar inte förrän 19:00 ikväll. Lång och slitsam dag. Vad passar då bättre om inte, ladda upp med många koppar kaffe och en sista check av dagens klädsel. Eller ja, börjar nog morgonen med varm choklad istället. Förtjänar det idag tycker jag :))
 
Önskar er en ljuvlig dag! Nu är det dags för mig att sätta fart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0