Griffin Steakhouse

God morgon!
 
Jag har varit uppe med tuppen sedan, sisådär strax efter 6 imorse. Erika och Sara åkte till jobbet då, och som den morgonpigga människa jag är - hoppade jag såklart upp därefter:)) Kan också berott på en viss grabb som inte var speciellt tyst imorse.......Ping Johan o sitt morgonhumör.
 
Jag har surfat runt på internet sedan dess och läst tidningar. Min brorsa fyller 18 år till helgen, herregud vad tiden går fort - jag kan inte förstå, att han kan gå ut, ta en bira på stan, och helt lagligt dessutom. Hur som haver, det jag skulle komma till, håller på att leta efter en present till honom - och jag tror att jag hittat den alldeles perfekta. Jag själv skulle blivit överglad (om jag vart kille) och bugat och bockat för sin fashionista till syster ;) skämt åsido, som i alla fall tycks få till det ibland. Hehe :-)
 
Igår blev det en väldigt trevlig kväll. Jag Sara och Erika skulle ha en klassisk myskväll a la oss, inget som hör till ovanligheterna egentligen. Erika ändrar sig och bestämde sig för att gå ut och käka, men jag och Sara kände oss mer taggade på en lugn hemmakväll i soffan. Efter att Johan och Amadeus kommit upp, några glas vin senare, kunde såklart inte jag och Sara heller motstå. Med all rätt! Griffin Steakhouse var en riktigt grym restaurang! Jag måste verkligen bli bättre på att testa nya hak och inte alltid ta de säkra korten. Blev verkligen glatt överraskad av
en hållkäften-råbiff, imponerande meny och härlig lokal. Restaurangen hade en mysig lounge-känsla över sig, samtidigt som den var lite ruff i design. Återigen, otroligt nöjd.
 
Vid tolv åkte vi hem igen, till min stora lycka fick jag välja film - Pretty woman (yey) till massa chips och dipp. Sedan somnade jag och Sara tätt ihop i soffan. Myselimys :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0