Tacozzzöndag!

God dagens!
 
Jag har haft en lugn söndag, och som vanligt inte gjort allt för många knop. Det är trotsallt helg. En sak jag gjort däremot, som inte skett på väldigt länge - tagit en löprunda! Sprang till Erikas cafe för en cappucino, och sedan hem igen. Blev en runda på 5 km, alldeles lagomt för mig, med noll kondis alls. Men ärligt talat, så skönt det är! Jag tycker att det är riktigt tråkigt att springa på löpband på gym, men att springa utomhus, och faktiskt komma någonstans, ha ett mål - det är bara härligt. Kolla på hus, människor - unga som gamla, kära, inte alls kära, och så fortsätter det ungefär. En liten upplevelse skulle man kunna säga.
 
Ikväll skall jag och Erika ha tacosöndag med Johan och hans kompis! Blir både trevligt och gott, och vad passar bättre om inte - tacos, på en söndag?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0