Få eller förbruka energi under helgerna?

Tja, ja, av att tänka på alla skojigheter som ständigt händer får man förvisso en hel del energi. Men på söndagskvistens kvällskvist, ja då är jag minsann helt död. Vissa, jag kanske borde säga normala, smarta människor - låter i alla fall ta igen sig en dag under helgen.
 
Det händer inte i min kalender, som förvisso var obokad, men som alltid blir spontant fullbokad. Så kan det vara! I fredags hade jag och Erika middag med systrarna Duell. Som sedan resulterade i vitvin, rödtjut och lite skumpa (såklart). Tog sedan en taxi in till stan, ett glas på Taverna och spenderade natten på Spyan. Inte min favvoklubb riktigt, men sällskapet jag hade var åtminstone toppen - så vad mer kan man begära? Jag och Sara tröttnade efter ett tag och som de hungriga individer vi är, gick vi såklart till närmsta matställe. Då var vi nöjda igen. :-))
 
Morgonen var jag helt död, och jag sov ärligt talat ända tills det var mörkt, kl var typ 16:00 då. Antar att detta behövdes. Är man en trött krigare, så är man. Jag och Erika hade planerat bio under kvällen, men ändrade istället våra planer till några glas vin och stand up Comedy med Måns Möller. Vi hängde där hela kvällen med Sunny, hans broder och deras vänner. Och vilken trevlig kväll det blev! Stand up Comedy var fasen bland det bästa jag varit med om!! Inte för att jag varit med om så jäkla mycket kanske, men ni hajar. Grymt roligt, att mänskliga varelser lyckas få ut sig så mycket roligt ur deras enkla lilla mun, ja det är fascinerande tycker jag. Och uppskattat förstås. Lever nog några år extra efter den kvällen. Jag vill ju bli gammal, så det klagar jag inte heller på.
 
Idag har jag hängt med Sunny och hans mamma på lite köpcentrum och ätit snabbmat. Var helt slut när jag kom hem förut, men fick såklart i mig lite mat ändå. Det får jag ju alltid. Nu skall jag faktiskt ut på en kvällsprommis, sen sovas, mätt och belåten!
 
Hoppas ni haft en superfin helg, det har jag. <3
En bild från Ryska postens galafest i November, jag och Rakel :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0