HELG!

Gud vad underbart med HELG! Trots att denna vecka varit kort, ynka två arbetsdagar - men ändå, en mjukstart kan behövas ibland. Det har ändå vart full rulle på kontoret.
 
Jag har försökt återställa mig hela dagen med - mängder av te, ingefära och citron. Halstabletter och inget spring i korridorerna (ibland blir min rastlösa sida lite övertagande..) haha, skämt åsido. Men har tagit det hyffsat lugnt. :-)
 
.. Så nu väntar det jag suktat efter hela dagen, en riktigt god middag, med mina underbara vänner, och givetvis med massor av vin därtill. Ingenting som saknas ikväll med andra ord! Två Alvedon & jag är snart igång.
 
Ha en sådan fin kväll & helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0