Första måndagen 2016!

Goddagens!
 
Då var årets första måndag här. Herrejisses vad tiden kan gå fort. På tal om ett nytt år, jag kom faktiskt på att jag tänkte inte ut några nyårslöften iår. Tycker att det känns lite klyschigt, även om jag ångrar mig lite nu i efterhand. 
 
Mina planer iår är i alla fall, plugga upp matten - kurser som jag behöver för att kunna studera mäklarlinjen, börja spara i aktier och fonder - lära mig mer om aktier (tycker ändå att det verkar ganska intressant), bli mycket bättre på att spara pengar (är faktiskt värdelös på den ekonomiska biten), skaffa bättre självdiciplin, åka till London och köpa en utav mina drömväskor - Chanel boybag, börja spara pengar till handpenning av lägenhet. 
 
Försöker också skaffa ett jobb som fastighetsmäklarassistent, tror det kan vara bra - inför utbildningen och roligt! Då får man en inblick i branschen redan nu. Jag har en känsla av att det kommer hända extremt mycket grejer detta år. Hoppas det stämmer! :-) 
 
Nu skall jag göra mig iordning lite snabbt, läsa en bok (om jag orkar, lyckas alltid bli så rastlös hehe) och sedan bege mig till Stockholm!
 
Här kommer lite bilder ifrån helgen som varit, denna helg kommer jag att leva länge på. :-) 
Den här bilden är ju verkligen vidrig på mig. Men Amanda blev minsann bra på den, och Erika ser otroligt nöjd ut. Jag ser också ganska nöjd ut. Bilden sammanfattar ändå lördagskvällen i Karlstad ganska bra - fulla, glada och njöda av livet! Spenderades med underbara vänner och lite för mycket alkohol.. Opps. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0