Morgonmys med kaffe

God morgon!
 
Ligger i sängen och dricker kaffe. Erica tog med något kaffe från sitt jobb - som jag såklart totalt älskar, och en pressokanna (är det något som jag älskat tidigare, ja då är det pressokaffe) Var helt galen i det på mitt tidigare jobb.
 
Annars då? Haft en bra helg med besök av väninnorna Felicia och Johanna. Vi skulle gå ut i lördags och visa dem nattlivet, men, en annan Emma här som var ute i fredags också - vart otippat nog trött efter detta. Så jag går och lägger mig på självaste förfesten och sover till sisådär 02:00 på natten, men det hindrade förstås inte oss, och vi gick ut ändå - trots att det vart lite sent. Jag gillar ju att mingla ute lite redan vid 00:00 annars. :-) Men efter några timmars sömn var fröken Emma både nyvaken, irriterad och irriterad för att drickan tagit slut (inte så konstigt kanske). Vi gick in en snabbis på Oxid, men drog sedan till BK och käkade. Mycket, mycket bättre.
 
Får förvisso lite dåligt samvete för Felicia och Johanna, men annars - måste jag säga, gud vad härligt att vara utsövd, för en gångs skull! Igår lagade vi korvstroganoff och åt mängder av godis. Ett under att man inte rullar fram idag. Nu är det dags inför en desto nyttigare vecka, nu får vi faktiskt skärpa oss lite.. :-)
 
Till helgen är det dags att åka hem till de värmländska skogarna! Var ett tag sedan nu:) Och nu är det dags för mig att tagga upp inför en dag på jobbet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0