Grytor och ph

SJag och min käre sambo har en dille tillsammans, och det är myskvällar! Det är inte pizza på våra myskvällar utan det är grytor och godis. Lite udda kanske, men otroligt gott. :-) Denna kväll spenderas i en trång soffa med ja, såklart Erica, korvstroganoff och Paradise Hotel.
 
Idag gjorde jag min första dag på mitt ''nya jobb'' (jobbar inom bemanning så man byter lite då och då) på detta nya jobb skall jag i alla fall stanna på ett bra tag, har jobbat här tidigare lite och trivs som tusan. Finns dussin saker att göra och det är sådana jobb jag gillar!
 
Helgen har förövrigt vart bra, vissa av oss kanske vilar upp sig på helgerna, men jag känner mig lite tvärtom. Vi vilar upp oss på vardagarna - inför helgerna. Med ett undantag på onsdagar förstås, då struntar vi också i vilandet:))
 
Nu skall vi somna till en skräckis i sängen! Sov gott ni fina. :-)
I fredags gjorde vi drinkar och dansade
Jag och Erika tog en bakisbrunch på escalier
Åkte till Alina och firade henne i lördags
fick magnifika latte av vår magnifika barista erika
är man med vänner som dem är leendet på topp, och med en latte förstås
söndagen spenderades på bästa sätt med stjärnorna
en vapendragare
 
och en till vapendragare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0