Livets kväll

Goddagens!
 
Precis kommit till lägenheten och fått lite mat i magen. Är så sjukt trött idag (undra varför hehe) - så måste nog ta en powernap snart. Som tur märktes det inte att jag var trött på jobbet idag i alla fall! Puh! Igår hade vi utan att överdriva, utan några förväntningar, livets kväll.
 
Fy fasen vilken bra kväll! Tog några glas bubbel hemma för att sedan styra vidare mot varenda klubb i stan.. Tror vi hann med mer eller mindre varje klubb igår, ha-ha. Vi började med mingel på Rich och Bistro Jarl - längesedan jag var på favvostället Rich, fick äntligen med mig tjejerna dit! Det har alltid lyckats blivit något hinder. Och sedan, ja, dansade vi in hela natten. Drinkarna som dracks igår blev garanterat brända natten till ära! Känns bra ;)
 
Sedan blev vi åter minus på kalorieintaget igen. Blev nämligen ett avslut på Donken såklart. Men gott vart det. :-)
 
Nu skall jag städa lite innan fröken fräken kommer hem.
 
Hoppas ni får en fin kväll!
 
Det blir många goda middagar hos erika och mig, grytor står högt på vår lista
och det blir desto mer vinkvällar! minst tre danskvällar i veckan är en bra linje att följa, tycker vi:)
favoritplatsen med ett glas bubbel, mamma och farmor gläds inte åt detta
lite mingel på bistro jarl innan dans
underbart :)
tre timmar sömn och gårdagens smink anländer jag till jobbet såhär idag:))
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0