Ansiktskräm från ovan

Ni vet när man bara hittar det där magiska. Man kan varken beskriva eller förstå, men obegripligt bra är det.
 
Det har nämligen jag gjort. Är det något märke som aldrig sviker när det kommer till produkter, ja då är det definitivt Chanel. Detta märkte vinner i särklass mot alla andra vad man än tycks testa. Den här ansiktskrämen har jag varit nyfiken på ett tag - häromdagen när vi trallade förbi Sturegallerian tänkte jag att det är dags att testa.
 
Och jag är inte besviken! Använt den cirkus en vecka och jag märker redan skillnad. Min hud känns fräschare, renare och ser mycket piggare ut. Några små röda utslag jag haft är också borta. Det enda jag gjort är att byta hudkräm.
 
 
Länge leve Chanel!
 
 
Köpte förressten en väldigt praktisk sak för en slarver som mig häromdagen. Mina Iphones lyckas nämligen alltid gå sönder, så nu har jag (lite sent ute) köpt ett skydd - samt en korthållare, allt i ett. Nu har jag alla de viktigaste sakerna på ett och samma ställe, slipper leta efter de viktigaste korten och mobilen är skyddad. Från Louis Vuitton :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0