Ikväll är det soffan och jag <3

Herregud vad soffan varit efterlängtad idag! Älskade, älskade soffa! Jobbet idag har gått strålande och jag har haft en fin dag med alla härliga Hjärtat-kollegor. En förmån vi har på huvudkontoret är absolut alla produkter vi får, man blir så bortskämd - tro mig! Idag kom jag liksom hem med 4 fyllda kassar av skönhetsprodukter och nyttigt snacks, av fina och bra märken dessutom. Jag tror Erika börjar tröttna på mig och mitt jobb, lägenheten börjar mer och mer efterlikna ett lager.. Efter alla produkter som jag tycks ta med, hehe. Men gratis är gott. Eller vad man säger.
 
Nej, skall faktiskt hem till helgen så skall ta med det mesta till familjen. Erika åkte till Karlstad redan idag, och jag får vänta tills fredag efter jobbet. Men veckorna går så himlans fort, så det gör inget. Istället skall jag ikväll ha en lugn och efterlängtad myskväll, alldeles själv! Har bunkrat upp med godis och gottigheter och skall kolla på löjliga men ack så underhållande realityprogram hela kvällen! Sedan blir det en tidig kväll, var ute igår och tog några bärs på en ölpub så är lite trött idag.
 
Hoppas ni haft en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0