Några dagar

Hej hopp! Gårkvällens torsdag vart mycket trevlig. Softade hemma på dagen, och på kvällen åkte jag in till stan för att göra Emma och Jonna sällskap på en uteservering, med ett glas vin förstås! Sedan kom även Michaela och Sabrine och det blev givetvis ännu trevligare. Ju fler desto bättre som man brukar säga. Vid 00:00-tiden lunkade jag vidare för att jobba ett nattpass, tiden gick fort och natten avslutades med att min snälla chef skjutsade hem mig (!!) det är alltså 3 mil hem till mig..  Otroligt generös. Idag skall väntas ett arbetspass på Ankdammen och efteråt skall jag fira mina väninnor Olivia och Emilia. Premiären häromdagen på Ankdammen var förövrigt helt underbart bra. Vilken fantastisk miljö den resturangen har alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0