Myskväll hos farmor!

Utekvällar och social arrangemang i all ära, men ibland finns det faktiskt inget bättre än att bara vara hemma - och bara va'! Se på film, ta en liten tupplur, baka en kaka, gosa med vovvsar, läsa bloggar (jag har verkligen fått en dille på karriärskvinnors olika bloggar - så inspirerande!) läsa tidningar och bara göra allmänt oviktiga, men ack så tillfredställande hemmagrejer ändå. 
 
Idag har jag förövrigt bara tagit det lungt, är lite ångerfull att jag inte stannade hos Robin lite längre - har ju ändå inte börjat jobba på ''riktigt'' ännu. Klättrar på väggarna här hemma med att vara ledig, förstår mig definitvt inte på hemmafruar/herrar - fy så trist det måste vara. Och inte bara trist, man måste känna sig riktigt oviktig också. Som att man inte bidrar med något här i livet. Bara slasar igenom dagarna. Nu är jag förvisso ingen hemmafru eller herre, det kanske finns massvis med intressanta dagsysslor att hålla på med också som jag inte är informerad om. Kan bara säga att utifrån mitt perspektiv har dessa veckor varit otroligt rastlösa..... 
 
10 dagar ledighet sedan sätter jobbsommaren igång - som jag ser fram emot detta! Längtar efter att springa svettig med tallrikar, vita fina blusar som förvisso inte är så vita speciellt längre - och ge alla gäster det absolut främsta - sura som trevliga sådana! 
 
Denna vecka har jag faktiskt ganska mycket roligt planerat. Skall catcha upp med flera saknade vänner! Nu skall jag sätta på en film att sussa till. Godnatt <3 
 
Saknar min älskling ❤️ 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0