Mer död än levande

Helvete vad trött man kan vara som människa! Idag har jag känt mig mer död än levande. Jobbade kvällar och nätter och sovit lite på morgonen = en gående död Emma. Sömn är verkligen oerhört viktigt har jag börjat inse på sistone, eller ja, inse och inse - jag har börjat försöka ta tag i det desto mer i alla fall. Att sömn är viktigt har man ju alltid vetat även om man kanske inte alltid agerat så. Bortsett ifrån att jobba ikväll så har jag haft en liten myskväll hos Felicia. Alltid välbehövligt med lite tjejsnack och choklad förstås! Annars? Jag har fått ledigt i helgen då det varit så lite bokat på resturangen ändå, vilket leder till att jag planerat in en ta-hand-om-mig-själv-helg, inte med spa utan med fest, vin, drinkar och väninnor! Åker till Stockholm över helgen och hälsar på mina käraste. Det behöver jag verkligen efter denna tumultande vardag som varit. Förövrigt var det länge sedan sist, har nästan glömt bort att jag bara är 20 år här, haha!! Nejdå😊 
fördel med att jobba på resturang är såklart maten man får. Idag ordnade kockarna så snällt hamburgare, färskpotatis och tsatsiki på fröken Emmas begäran!! Mums😋
världens bästa kille ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0