Det lugna livet

Jag lever nog världens slappaste liv här på 34:an, med familjen, hos föräldrarna, i Grums. Ja, det är ingen fråga om att jag blivit utråkad, och trött. Desto mer man vilar desto tröttare blir man trots allt, om inte förändring sker snart är det jag som går i ide. MEN som tur är faktiskt en förändring på att ske. Jag skall börja läsa två distanskurser under sommaren, jobba på Ankdammen, och jobba på ett äldreboende och lite extra på Rasta! Så denna sommaren förväntas jag jobba mycket och ha väldigt fullt upp. De gångerna jag kommer sola är samtidigt som jag läser ett kapitel i körkortsboken eller gör hemtentan på engelskan. Men vet ni vad? Det gör faktiskt ingenting! Jag ser fram emot att utvecklas med språk genom nya kurser, och ta igen det jag missat (körkort bing). Att jobba mycket kommer sedan som en bonus. Lära känna nya människor, utvecklas (har aldrig jobbat på ett äldreboende förut) och såklart umgås med vänner och ta hand om gäster. Det kommer bli en bra sommar, bara med lite mindre sol & bad! Det bästa som kommer att ske är definitivt planerna till hösten. Det är värt allt att kämpa för, och jag kommer vara så nöjd med mig själv. ❤️
I söndags hade jag myskväll med Olivia, det blev grillat och massor av godis! 
Här en bild från i fredags 
En bild från i Onsdags. Tog ett glas vin ute med Emma, Jonna, Micaela o Sabrine innan jobb😊
Jag och Michaela 😊

Var helsvart i fredags. Tur att mitt hår ljuser upp helheten😉
Smutsig kille. Mamma blir så glad av att se dig såhär😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0