Skulle kunna leva på detta..

Ni som känner till mig vet att jag alltid får dillar på saker och ting. Och likaså går all-in för dessa...... Nästan lite missbruk, fast ofarligt sådant, haha! Hur som haver, jag har fått en riktig craving på gröt. Så fruktansvärt gott. Gröt, kanel och äpple - mums! Det är lite knäppt för när vi fick det i skolan kunde jag inte ens gå in i matsalen, just för att jag inte ens klarade av lukten. Bortskämd skitunge jag vet, nu har jag iallafall lärt mig att älska denna lilla enkla rätt.
 
Igår hade jag en myskväll med min saknade Jennifer, det var länge sedan jag skrattade så mycket! Åt alla gamla och lustiga minnen! Jag och Jennifer är precis likadana när det kommer till vissa brister, en brist vi verkligen har gemensamt är att alltid skratta i de minst passande tillfällena. Det var precis lika när vi gick i högstadiet, vi skrattade alltid när vi inte skulle.. Det som var bra var ju att vi hade varandra, vi behövde åtminstone inte skämmas ensamma. Om man skall se det lite positivt!
 
Annars då? Idag har jag varit ute och gått med en annan saknad vän, Olivia! Herregud så jag saknar alla människor och vänner! På tiden att jag träffar dem. Vi tog en hurtig promenix som slutade med en fikapaus... Ja våra promenixar brukar trotsallt inte sluta så hurtiga ändå, vi saknar både farten och kosten.. Nu skall jag snart åka in till stan med mamma och farmor. De skall kika runt och jag skall söka mängder av jobb. Jag blir helt galen på att vandra hemma, även om jag bara gjort det sisådär 2 dagar, det är inte jag, det är defintivt inte så jag jobbar. Jag jobbar nog hellre gratis än att vara helt arbetslös.  Jag skulle aldrig klara att vara arbetsös. Ja ärligt talat (men oroa dig inte Robin, jag skall inte göra det hehe).
 
Nej, dags för mig att sätta igång! Ha en fin dag :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0