@ Belgrad

Då kommer en liten uppdatering ifrån Belgrad! Av vad jag ännu har skådat kan jag säga att jag verkligen gillar staden. Tycker den är hur mysig som helst! Människorna är trevliga, men absolut katastorfala på engelska (säger jag som förvisso inte heller är ett proffs, men de är verkligen katasrof här). Det uppstår ju vissa svårigheter ibland när man skall beställa och de inte har aning vad som snackas om, igår skulle vi köpa någon torkad fisk (som jag tyckte verkade intressant och ville testa), vi tänkte köpa sisådär två st, men kommer istället hem med en hel låda. Då kan ni ju ana vad mycket de förstod av beställningen, ha-ha...Inte speciellt mycket!
 
Idag har i alla fall Robin visat mig runt i staden. Suttit på ett fint cafe, trallat runt på Belgrads mest kända och stora shoppinggata (hur bred som helst), ätit serbisk snabbmat och testat att skjuta med the golden gun! Nu är vi hemma i lägenheten, lägenheten Robin hyr här är förövrigt hur fin som helst. Väldigt stor också för den delen! Så blir vi ovänner kan vi hålla oss på ett varsitt hörn.. Alltid skönt att veta!
 
Jag tänkte ta ett varmt och skönt bad, vilket jag har saknat hur mycket som helst.. Förr badade jag nästan varje dag, men till min stora olycka har min inredningsfanatiker till mamma tagit bort vårt badkar hemma. Nu skall det i alla fall otroligt skönt! Med macarons, jordgubbsdryck och vin! Komplett! Innan en utekväll med Robins vänner :-)
 
 
Love you <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0