Mot Landvetter och Belgrad!

 
 
Goddagens! Fy vilket härligt väder det är ute, man andas verkligen in våren från luften. Helt underbart i mitt tycke. Dagen till ära har jag faktiskt spenderat i sängen, förr hade jag aldrig mensvärk, men nu i mina "äldre dagar" har jag börjat fått det som tusan! Känns som jordens undergång varje gång. Tur att jag packat ihop det mesta tidigare, det hade jag inte orkat annars. Men nog om magont och klagomål, idag är trotsallt en väldigt bra dag! Jag flyger nämligen till Belgrad tidigt imorgon bitti och är påväg till Landvetter nu. Skall bli SÅ himla kul, faktiskt första gången jag flyger helt ensam i mitt liv så jag tycker det är lite spännande, ha-ha. Förutom att beundra våren i ett annat land, äta kulturiska rätter och promenera på små gator - är det förstås inget som klår huvudanledningen för denna resa, nämligen min saknade Robin! ❤️
En bild på vår första kaffe tillsammans. Minns att jag ringde Sofia direkt efteråt och berättade hur förvånad jag var över hur lätt det var att klicka med honom. Jag tyckte att han var totalt fantastisk redan då!😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0