En strålande vecka!

Ha-ha, ja det dröjde ju inte speciellt länge innan jag bokade en resa och är påväg till Robin. Trots att vi inte ens varit ifrån varandra en vecka komiskt nog, hehe. På torsdag flyger iallafall jag till Belgrad och stannar där en vecka!
 
Förutom att träffa min saknade lilla björn, ser jag verkligen fram emot en ny stad. Allting jag läst om denna stad är fantastiskt nog positivt! Det skall tydligen vara en stad med en otrolig mix av historia och modernitet. Sedan skall det tydligen vara väldigt billigt vad jag läst, och vad jag hört ifrån Robin (åt mat för 30 spänn) och vad jag hört från andra vars serbiska löner ligger på ca 3000 kr per månad, måste det nog vara billigt i detta land! Helt sjukt vilken skillnad. 3000 kronor i lön på en månad, det är inte ens hälften av en shoppingrunda för mig liksom. Sedan skall tydligen människorna vara väldigt gästvänliga emot turister, och det är ju alltid en fördel.
 
Bortsett ifrån det, så känns det skönt att börja en vecka med ett nytt och roligt jobb! Det här kanske låter otippat från er, men FAN vad skönt att vara hemma ifrån Norge!
Fin bild på Robin och hans vän, Robin med en serbisk trattmössa på huvudet! Klär honom utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0