Bellas 20-års kalas!

Hej & hå!
 
Idag har jag haft fullt upp. Jag har jobbat i en resturang för första gången på nästan ett halvår, och jag hade nästan glömt bort hur roligt det var! Eller att man faktiskt kan ha roligt på jobbet. Det var ju inte lika upphetsande att sitta i kassan på en icabutik sisådär 8 h per dag... Det skall jag aldrig göra igen. Eller jag skall aldrig ta ett jobb jag inte anser roligt igen, såvida jag verkligen inte är i kris med allt vad pengar heter i livet.
 
Men idag hade jag väldigt roligt, tiden gick snabbt som den alltid tycks göra på resturanger och jag kände mig inte alls ringrostig med att jobba. Jag svettades ihjäl och såg givetvis likaså förjävlig ut efter arbetspasset - men det kändes bra, jag ansträngde mig för att göra ett bra jobb!
 
Efteråt hade jag som i vanlig ordning likaså bråttom, Min vän Bella har fyllt 20 år och abonnerat en resturang, det blev god mat och många trevliga stunder med alla saknade vänner. Jag har dock blivit en riktig tråkmåns när det kommer till att festa, åker liksom hem klockan 21 efter middagen innan festen ens börjat, haha!
 
Förövrigt saknar jag min lilla rymling. Ser fram emot att träfa honom snart ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0