En fantastisk vecka!

Jag har verkligen haft en underbar vecka i Belgrad. Spenderat den med en underbar herre, träffat många nya och ja faktiskt fantastiska människor, vänner, som jag ser fram emot att få en lång och fin vänskap med! Belgrad är otroligt vackert i mitt tycke, det kan nog se lite ringrostigt ut som första intryck - men bara efter några timmar insåg jag charmen i denna härliga stad. Stora parker där hundar är fria som människor, ståtliga portar, välgjorda kreationer, uteserveringar, rökare överallt (förvisso negativt, och jobbigt när människor röker precis överallt - men åt andra sidan, känns allting så levande). Jag tycker att vi i Norden är ganska tråkiga med våra trygga och likadana rutiner, här fick iallafall jag en känsla av att människor lever dag för dag. Människor man gillar behandlas som familj. Klubbar fyllda med känslor och människor som svävar på dansgolvet! Jag gillar den här grejen med människor som verkligen lever i nuet utan att behöva förespråka det, man bara gör det! Och man gör det bästa av dagarna! Vad spelar det för roll om det är måndag eller fredag? Dagarna kan minsann vara lika underbara ändå! Ok, flummigt inlägg, men jag hoppas någon hänger med ändå. Som ni förstår har jag haft en underbar vecka med min favorit, träffat fantastiska människor och förälskat mig i denna stad! Ganska mycket känslor på en vecka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0