Tack för denna helg kära lilla huvudstad!

Hur kan man inte älska vår huvudstad? Jag tycker att Stockholm är så vackert och lagomt fylld med puls. Det finns alltid någonting att hitta på och det är alltid någon som ser en måndag som en lördag. Det är levande jämförelse Karlstad och Grums som jag vuxit upp i. Under dessa dagar har jag givetvis sett till att stämma av med massor av vänner! Jag har besökt Sara och Sara, hängt med Cornelia, Isabelle och Meja. Planen var att hinna träffa Ida också, men det krockade tyvärr. Nåja, det får bli nästa gång. Har hunnit med två utekvällar, promenader, myskvällar och så lite shopping förstås! Idag så avslutade vi eftermiddagen på ett Thai-hak vi spanade in häromdagen, maten var helt underbar! Faktiskt det bästa Thai-hak jag varit på, dem hade verkligen allt. Jag har även träffat Robin som flyttar till London och jag hoppas han får det riktigt grymt, men det tvivlar jag inte på. Nu: sitter jag på bussen hem mot lilla Grums. Planerna hädanefter ser faktiskt lite småtråkiga ut, men det kommer belönas efteråt! Har fått mina sommarschema från jobben och det vankas mycket jobb (såklart), förutom det skall jag plugga både engelska och körkort. Till hösten flyttar jag nog till Stockholm! Jag tror att jag kommer stormtrivas där med alla vänner😊
Cornelia och Isabelle på Thai-haket 
Meja tidigare idag på Wienercafet 
Vi njöt av en varsin bakelse! 
Jag och Isabelle igår. Latte på kvällskvisten 
Isabelle och Cornelia. Fina fina! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0