Superkick i form av hälsodrink!

Idag gjorde jag den godaste hälsodrink jag någonsin gjort. Inte för att jag gjort speciellt många, men denna var verkligen gudomlig - den smakade fräscht, nyttigt och återigen fräscht. Jag njöt verkligen när jag drack den, det här mår kroppen bra utav! Ingridienser i drinken: 100 g spenat, 50 g broccoli, lite ingefära, en halv banan och vattenmängd efter eget tycke. Ingefära ger drinken lite kraft och framhäver samtidigt smaken, banan lite sötma (eftersom jag ville ha så lite socker som möjligt i min tog jag bara en halv banan) spenat och broccoli vet vi alla hur det smakar - grönt och nyttigt. Denna drink slinker ner i vilken mage som helst kan jag säga er! Testa! 😋
Grönare än gräset! 
Underbar kväll på jobbet igår - sommarsäsongen har börjat återigen och uteserveringen kryllar av glada människor. OBS detta var precis innan stängning, därav lite mindre folk😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0