Student, jobb och soliga dagar!

Hejsan kära medborgare! Lite skrivande här, men jag har faktiskt haft fullt upp på sistone. I torsdags var jag på både Carls och Mayas student, åt lite mat och grattade de tjusiga studenterna. Lite tråkigt nog kunde jag inte stanna med de andra, ta ett glas rose/champagne i solen.. Istället kallade jobbet och jag stack iväg för en kväll på Ankdammen. Kvällen resulterade ganska lugn (ganska skönt hehe). När jag slutade sisådär ett på natten, tro det eller ej, så gick jag ut! Trots att krogarna här i stan stänger kl 02:00 redan.. Det blev en snabbis kan man säga! Jag och Filip shottade och drack lite drinkar. Det slutade med att vi båda blev ganska fulla ändå, haha! Sedan gick vi och åt en inte alltför god pommestallrik, men allt går ner när man är full som ni vet. I fredags jobbade jag på Ankdammen och igår tillbringade jag dagen med Filip, vi gick på den nya biosalongen som erbjuder oss alla 7-sinnen. Riktigt skrämmande och väldigt roligt! Stolarna rörde sig, lukt kändes och vatten som droppade. Det kändes som att vi var inuti filmen. Sedan tog vi en liten ölrunda i stan, testade lite olika slags ölpubar! En egen liten ölprovning kan man säga. Och tillsist gick vi och åt, även där på två olika ställen.. Haha, tror vi testade hela stan igår om jag skall vara ärlig. Avslutade dagen med ett pass på ankdammen! Kortsagt, jag har haft en väldigt fin helg!

Såhär såg jag ut på mina vänners studenter :-)
Fina Carl som tar studenten 
Njöt av en bärs medan vi kikade på alla kämpande springare! Karlstadloppet visade sig vara igår😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0