Morgonplugg!

God morgon! Jag tog en sovmorgon imorse (ända tills 11:30..) men jag kan inte riskera att vara trött på kursen med jobbet idag, har fått så dåligt med sömn på sistone. Nu sitter jag vid köksbordet och förbereder mig inför delegeringskursen om en timme. Skall bli skönt att få det gjort sen! Spanar också på olika datorer men har ingen aning om vilken jag vill eller skall köpa. Den nya MacBook med guld är ju helt otroligt läcker (och den verkar faktiskt otroligt bra likaså hehe). Sedan skall ju jag faktiskt plugga mycket i sommar så den datorn är ju faktiskt nödvändig😉 Men det återstår att se! Får suga på karamellen lite, skönheten är trotsallt inte billig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0