Jobb!

Hejsan på er! Jag har precis klätt på mig och gjort iordning en ansiktsmask. Den jag och Sara köpte på Lush; är verkligen otroligt bra. Jag avskyr pormaskar och känner mig oren när de är synliga, denna mask är som penicillin mot det! Jag har tidigare alltid köpt olika scrubs och så vidare för att få bort skit från huden. Men det är ju bara ytan. För att
få bort skiten på riktigt behöver man jobba inifrån, mår insidan bra kommer utsidan på köpet. Hur som haver. Hade Filippa i tele som vanligt denna morgon, haha, det känns verkligen som att jag är i Göteborg med henne när vi pratar och att hon är i lilla Grums med mig. Vi lägger liksom aldrig på. Hon är med mig på stan, Ica, jobb... Lite komiskt. Filippa lärde mig även att göra bananpannkakor idag - mums, så gott! Lika gott om inte godare än vanliga till och med. Detta skall jag definitivt fortsätta med. Nu skall jag gå igenom lite plugg som jag fått från kurserna. Sedan väntas på äldreboendet! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0