@ Jobb

Hejsan svejsan där ute! Har haft en fin helg och likaså vardagar därefter. Faktiskt haft en hel del ledigt, vilket inte varit helt fel. Igår hade jag en charkiskväll med Karl och drack vin och god veteöl! Jag som aldrig varit förtjust i öl har nu förstått grejen, jag har ju aldrig smakat riktig öl!😉 Hehe. Jag gillar surare, beskare och lite fylligare smaker - samtidigt som ölen skall vara hyffsat ljus. Hur som haver, började jobba vid 07 imorse och slutar vid 2. Skall se till att åka hem packa och powernapa lite innan ett kvällspass på Ankdammen väntar. Imorgon blir det dubbelpass likaså, och på fredag åker jag till Stockholm för att fira midsommar med mina fina och ack så efterlängtade väninnor! Stannar nog några dagar extra för lite shopping och uteserveringskos i vår tjusiga lilla huvudstad😊 Ser fram emot att flytta i Augusti! 
Vi gjorde även pizza häromdagen. Antingen är vi talanger eller så hade vi ren och skär tur... Pizzan var helt delikat!! Mums
Livet är att lusläsa en tidning med en dricka i handen. Så underbart o avslappnande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0