Grön smoothie, Filippa och körkortsplugg

Jag måste bara berätta för er. Jag är så sjukt dålig på att äta frukost eller att äta bra frukost. Jag gillar inte känslan av att vara mätt och får väldigt mycket ångest. Ett stort problem, jag vet. Hur som haver så fixade jag imorse, efter träningen iordning en riktigt god och nyttig smoothie. Det blev ärtor, ingefära, jordgubbar, lime och morot - kanske inte låter så gott, men det var det! Den var både söt, stark och samtidigt jäkligt fräsch. Som en frukost fast en drickbar sådan. Helt perfekt för mig. Dagen har varvats med lite körkortsplugg, telesamtal med Filippa och nu är jag påväg in till stan för ett förstamöte med de språkkurser jag anmält mig på. Känner mig duktig idag och det är en god känsla! 
Njöt i solen, dels för att det var första varma dagen i Sverige - jag bör kjol idag!!! Och för det andra, min supergoda super smoothie förstås. 
Idag har jag på mig min sommarfräscha kjol, avslappnad tisha och vit kavaj på det! Älskar 70-tals stuket på kjolen förövrigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0