När skall man inse....

Att man inte klarar sig på sisådär 3 h sömn innan jobb och efter jobb. Och trots att jag fått sota efter mina allt för okloka beslut lyckas jag alltid göra om dem om och om igen. Är de det man kallar lite mindre ansvarsfullt kanske? Hur som helst, förvisso hade jag en väldigt bra helg - men åt andra sidan har det tagit ända tills idag (onsdag) att få mig att känna mig utvilad och med lite rytm på sömnen igen. 
 
Efter jobbet idag cyklade jag till farmor för lite middag. När jag kom hem somnade jag på dunsen fram till 10-tiden, och nu ligger jag här i sängen pigg och utvilad. Det känns åtminstone skönt, även om hela lediga kvällen fick gå åt till det.. Den här helgen blir fylld av jobb och dubbelpass och på mån-tis är jag efterlängtat ledig! Åker till Stockholm för två fina dagar med en värdefull person :-). 
 
Bara två veckor kvar tills jag går från skogsbo till stadstjej! 
 
För övrigt trivs man som fisken i vattnet på jobbet! Praktikanter och feriearbetare leder till nybakta kakor och städhjälp varje dag. Det gillar en gottegris som jag, slippa städningen är förstås aldrig fel det heller.. Hehe;) 
Åkte med mamma till Ikea igår. Eftersom min moder inte har egenskapen att vara speciellt snabb (tyvärr tycks man ha ärvt den).. Stack jag rastlöst till Bergvik istället. Gjorde gellack som är min favorit när man fixar naglar. Ett lack som håller flera veckor med glans på dina egna naglar. Jag föredrar det naturliga framför det onaturliga! Med undantag på lite färger då och då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0