LIVIN LA VIDA

Underbara dagar och underbara kvällar! Trots en grå sommar så skiner den fasen innifrån och ut för mig. Har så många planer och ideer som jag ser fram emot. Börja ett nytt jobb - ny bransch, träffa nya människor, roliga och galna utekvällar, sena nätter med vänner och alla dess oförglömliga minnen som komma skall. Är bara helt sjukt förväntansfull och för tillfället väldigt positiv till livet. Det är väldigt härligt att vara det för att tillägga! 
 
Jag är förövrigt hos Felicia ikväll, vi har haft en myskväll (såklart). Felicia tänkte vara nyttig och ville gå ut på en pw, jag blev helt plötsligt röksugen (som typ aldrig är det) och kommer på iden att vi skall köpa cigg mitt under pw:n. Felicia som ville se hurtig ut var inte direkt glad på mig, hon såg mer fånig ut med mig som sällskap.. Så kan det vara! Men där slutade inte onyttigheterna, vi gick förbi affären (givetvis) och inhandlade lite (inte speciellt lite) godis för kvällen. Ersätter nog ordet träning till promenix till affären för cigg och godis. Mja. 
 
Nu ligger vi i soffan, skrattat, snackat och haft en mysig kväll - halvfokuserade till Beck och vår älskade Persbrandt. Nu är det dags för mig att kila hemåt, trots att det lockar mer med en sen natt hos Fille, måste man ju ibland ta förnuftet till fånga, jobbet väntar trots allt imorgon. 
 
Vi hörs imorgon kära vänner! Hoppas ni haft en grym dag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0