Lördagseftermiddag hos Fille

Halloj!
 
Precis anlänt till Felicias lilla lya. Landat i soffan har vi också gjort, och här har vi tänkt stanna ett tag.
Igår blev det först ett kort arbetspass på äldreboendet, på kvällen gick jag till Dammen med Felicia och Johanna. Vi åt mat, min favvorätt på Dammen är utan tvekan sommarsalladen.. Bland den bästa salladen jag ätit! Vi beställde in några vinflaskor och drack lite drinkar innan vi stack till Felicia för ännu lite mera vin. 
 
Sedan gick vi gatan över till Korri, blev en snabbis där innan vi bytte ut Koriander mot Erika och poolparty (badade dock ej hehe). Idag har jag lunchat på stan med Felicia och Erika, skall strax göra mig iordning för ett jobbpass!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0