En söndag och charkisar

Vad behövs för att skapa en komplett söndag? Om inte charkisar, vin och choklad förstås! Efter en helg med flera dubbelpass skall det bli riktigt skönt med en kväll som denna. Med min vapendragare Felicia såklart.😋 Imorgon väntas ett dubbelpass och efter två ynka arbetsdagar, lite ledighet! Skall umgås med min vänner som numera bosatt sig i Stockholm. Jag märker på mig själv hur jag tröttnat på hemstaden, ynka lilla ledighet och jag flyr iväg härifrån! 
Förövrigt har jag haft en bra vecka. Det blev till och med några öl och en helkväll med vänner, mitt i veckan! Inte mig likt hehe. Man gör vad man kan för att få det behövliga lilla alkoholintaget, när man jobbar i resturang (jobbar alla helger..)

Tog en öl och en drink på Karlstads nyöppnade bar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0