En fredagsnatt blir till morgon

Hejsan där ute! Sitter i bilen påväg hem till lilla Grums med mamma. Har jobbat på Ankdammen ikväll, påvägen till bussen efter jobbet stötte jag otippat (eller kanske så otippat) på min kära barndomsvän, Carl!!! Var ju inte så himla lätt att motstå en kort men värdefull utekväll då som ni nog kan ana. Blev några bärs på krogen, därefter lite käk på en pizzeria! Jag och Carl delade på en kebabpizza, den satt alldeles utmärkt 😋. Mmm. Åkte hem till Carl med hans vänner därefter, pratade och hade det lite soft i väntan på mamma. Nu sitter jag i bilen hem och ser fram emot min skönhetsömn som komma skall! Imorgon kommer farfar och Barbro på besök under dagen. Inte träffat dem på flera år.😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0