Ansiktsmasken som gör underverk!

God morgon! Har vart uppe sedan tidigt imorse, trots att jag var trött och ledig valde jag att avstå en sovmorgon.. Känner mig lite duktig, men till vilken fördel egentligen. Har legat och slappats och halvkollat på sisådär serier, filmer och surfat samtidigt.. Haha. Jag har väldigt svårt att bestämma mig när jag är ensam. Finns ju så mycket frestande att hitta på i denna värld. Förövrigt måste jag återigen rekommendera min ansiktsmask från Lush, den är helt magnifik - och gör allt för att hålla huden i toppform, borta från pormaskar m.m. Och det märks! Huden känns helt nyskapad efter att ha använt den. Nu skall jag träffa Olivia, blir en pw till affären för att köpa lite gottigheter.
Vi skall ha en mysdag idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0