Fredag!

Veckorna bara svävar förbi! Jag har verkligen börjat förstå människor som tycker tiden går fort. Det gör den verkligen. Det är fredag och jag skall hem till Karlstad en sväng. Skall på ett möte vid lunchtid. Gud, efter att ha gjort mina optimisttabbar på just denna form av möte (försovit, struntat i att komma m.m) var jag så fixerad att vakna av väckerklockan - tror till och med att jag drömde om att vakna i tid (haha), och för en gångs skull visa lite proffsighet - att jag, jag vaknar givetvis halv fem (04:30) och kan inte somna om. Så det blev en kort sömn för mig idag. Jaja, jag har ju inte försovit mig iallafall.
 
Är det bara jag som tycker det är grymt häftigt hur hjärnan egentligen fungerar? Kan säga er att jag sover nästan alltid dåligt när jag har någonting extraviktigt, eller en enkel sak som om att jobba tidigt. Även om jag har ställt 5-6 alarm, vaknar jag aldrig av dem.. Nej, för då har jag redan vaknat sedan två timmar tillbaka ändå, av mitt egna psyke. Som en väckarklocka inombords!
En glad bild från studenten. Cornelia, Fia, jag och Olle! :-)
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej emma! Vart är din studentklänning ifrån? Kram

Svar: Hejsan. Den är ifrån Gina tricot faktiskt :-)
emma TORSTENSSON

2015-01-30 @ 22:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0