Inte en knop

Min lediga dag. Och jag har, inte gjort en enda knop. Gångerna jag rört mig är när jag förflyttat mig från soffan till sängen, eller när chokladdrycken behövdes fylla på och kylskåpet kallade. Allt detta inom sisådär 5 kvadratmeter. Även om jag faktiskt sovit hyffsat bra på sistone (brukar sova betydligt mindre) - var jag så himla trött idag. Från att ha duschat, sminkat och tänkte ta tag i dagen, blev jag helt plötsligt (döds)trött och gick istället raka vägen till sängen. Tackade nej till ett jobbpass, och powernapade istället någon timme.
 
Nu har jag kollat på film, tänkte sticka in till stan snart för ett träningspass. Vi skall göra pannkakor till middag, så lika bra att förbränna någon kcal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0