After Work med pappa & hans vänner

Hejsan!
 
Igår var min första tanke när jag kom hem; hemmakväll! Så jag handlade lite smågodis och dricka. Men, sedan skulle ju givetvis min kära fader på AW i CCC - och det kan man trotsallt inte motstå. En hemmakväll kan man ju ha vilken dag som helst. Hur som haver, det blev mingel på CCC först och otroligt mycket folk var på plats. Träffade många intressanta människor, inte lika många som jag kände dock - då målgruppen var cirka 40 år äldre.
 
Sedan tog vi några drinkar/bärs/viner på Guldapan, och slutade på Pitchers. Kort summerat, en väldigt trevlig kväll jag inte upplever alltför ofta.
 
Idag mår jag sådär.... Brukar aldrig må dåligt efter en utekväll, men har faktiskt blivit lite tröttare på sistone. Pappa har lagat elefantöra (utbankad oxfile) med pommes och pepparsås. Så allting känns genast lite bättre. Skall snart göra mig iordning och sedan åka till min vän som fyller 20 år idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0