Lill-lördag

Då var det lill-lördag. Just denna vecka går otroligt sakta, i jämförelse vad de brukar göra.. Förmodligen för att jag bestämt mig för att bli nyttig och enbart äta onyttigt på lördagar. Kan ju erkänna att jag bröt det lite idag, med några rutor av Lindt choklad. Men dem är ju åtminstone mörka + att det är lillördag + att jag skall straffträna 30 min extra sen. Hade inte tänkt att träna idag, men nu får det bli så. Som man bäddar får man ligga.
 
Sitter förövrigt på Espresso House nu. Mitt nya favorit-Espresso är det som ligger bredvid Nationaltheatret. Cafet är på två våningar, det kryllar av studenter med macbooks och mammor med barnvagnar. Det är ett sådant liv här! Jag älskar att känna lite puls omkring mig, njuter inombords och får ro i kroppen av det.
 
Själv har jag suttit med min mindre fina skoldator och skrivit en krönika. Som jag tror blev ganska bra, trots att det var länge sedan jag skrev och fick kritik (är nog lite ringrostig) - men det är vi alla ibland.
 
Nu är det dags för jobb! Är extra glad idag då jag precis fick ledigt på fredag (kan åka till La suecia ännu tidigare)
Ha en fin kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0