TISDAG

God morgon! Jag hoppade upp ur sängen redan vid 06 imorse, för att gå på ett cykelpulspass. När jag gick i skolan var jag alltid morgontrött, det är jag verkligen inte nu, visst kan jag sova gott och ligga och dra mig i sängen till 12 på förmiddagen också. Men jag kan lika gärna hoppa upp halv 6 på morgonen och vara precis lika pigg för det. Absolut ingenting jag lider av längre. Nåja, efter ett cykelpass hade jag tid med min numera PT, Omar, jag berättade om mina mål med träning och hälsa i privatlivet.
 
Kändes väldigt bra. Jag handplockade faktiskt Omar på gymmet, direkt jag såg honom visste jag att det var honom jag ville ha. Tuff, pushande, inte för komplicerad men ändå himla jobbig. Perfekt för människor som mig, som gillar att kämpa och ha en riktigt tuff trännig - men inte för komplicerad, orkar inte med träning med teknik i form av raketforskning! Det kan vara jäkligt jobbigt ändå. Omar kommer ifrån USA, så inte nog med grym styrketräning (kan knappt gå nu..) blev det även lite språkträning på köpet! Inte fel i mitt tycke. Så nu skall jag nog börja med Omar några gånger i månaden, det är ganska dyrt, men jag ser det som en viktig investering i mig själv.
 
Nu har jag precis ätit frukost/lunch blev tortillinipasta och kycklinglår! Skall ducha och göra mig iordning för ett jobbpass nu. En bra början på en tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0