Dille på knäcke

Alltså jag och mina dillar. Jag får alltid dille på saker och ting, och då kör jag bara på det - tills jag tröttnat totalt då förstås.. Ett tag åt jag alltid soppa på lunchen, sedan hade jag en annan period då jag bara åt nudlar, och nu har jag övergått till knäckebröd med tonfisk på lunchen! Så himla gott! Testade ett nytt knäckebröd idag, som innehåller musli. Det är ju som att äta godis. Nyttigt godis.
 
Skall snart återgå till jobbet, ser fram emot att sluta! Har varit så himla trött idag trots att jag druckit (mängder) av kaffe. Inte alltid den drycken hjälper trots allt. Idag får det bli en tidig kväll.
 
Förövrigt ser jag fram emot helgen som fasiken. Skall ha sleepover med min kära Fia, fira vår Sara som fyller 20, övningsköra och bara ta det allmänt skönt. Ser fram emot ledighet och egentid. Behöver det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0