Underskatta inte dig själv.

God dagens! Hur har er måndag varit? Min har varit väldigt bra ärligt talat. Jag har jobbat, jobbet gick väl som vanligt bra - men var ganska segt (att sitta i kassan är nog egentligen för stilla för en person med mig, har alldeles för mycket energi). På både gott och ont förstås. Hur som haver, efter jobbet gick jag till solariet, och jag vet att det är farligt att sola, men ibland får man faktiskt göra det - med tanke på att allt mer eller mindre farligt här i livet, och inte bara det att man blir brun, piggare med lite D-vitamin (min dåliga ursäkt hehe) det är SÅ underbart med värme för en frusen själ som mig. Det är som en 20-minuters solsemester!
 
Brunare och fräschare trallade jag hem för att hämta träningskläderna. Tog t-banan till gymmet och gick på ett power step pass, avslutade med lite intervaller på löpbandet. Och gud vad härligt det var att träna idag! Jag brukar tvinga mig till gymmet ibland, men jag tycker aldrig riktigt att jag presterar, är pigg men ändå orklös och klen. Det har förmodligen berott på att jag inte ätit mat under dagarna, även om man vet att mat & träning går hand i hand - är det lätt att skapa en dålig vana och ljuga för sig själv. Och när man väl har den där dåliga vanan, ja då är det inte så lätt att ta sig ur den. Även om man vill.
 
Idag har jag ätit både frukost och lunch. Träningen gick suveränt, jag har underskattat mig själv, jag är inte i så dålig form trots allt. Väntar på att Robin skall komma hem så vi kan göra middag! Imorgon är det tidig morgon med cykelspuls och PT pass. Det ser jag fram emot!
 
Den här kvällen får det bli en filmkväll, men innan dess - körkortsplugg!
 
Hoppas ni alla haft en underbar dag. Det blir som man gör det till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0