@ Espresso house

Goddagens!
 
Jag startade denna morgon på Espresso house, har suttit här från 11 och förnyat både CV & personligt brev, är ganska nöjd över hur dem blev i ärlighetens namn, tycker dem blev både unika och intressanta om jag får säga det själv.
 
Så då kan ni ju anta vad jag gjort. Ansökt om flera olika jobb, ringt och sökt jobb, faktiskt fått en hel del gjort på jobbsökarfronten. Hoppas att det går bra nu bara. Har sökt inom kontor/sekreterare/receptionist, och jag har somsagt ingen erfarenhet alls inom området, så det känns väldigt spännande och utvecklande om det går bra. Känner mig ganska fulländad när det kommer till service vid det här laget, tillräckligt fulländad så det är det dags för mig att börja nästa utmaning med massor av utveckling.
 
Nu skall jag springa till banken. En slösa som jag måste ändra om mina sparkonton lite, och göra dem lite mindre oåtkomliga. Fixa nytt bankkonto och kort, tänkt att göra ett mat/ätaute konto. Så när det är slut är det slut, kommer ha mer koll på mina utgifter då tror jag. Det är ju mitt liv och mitt ansvar, trots allt!
 
I eftermiddag möta upp en vän och ikväll träffa pappa på en fika, han skall hjälpa mig med mina gamla saker ur förra lägenheten också. Hoppas ni får en fin dag!
 
Gah vad skönt det är att skriva av sig ibland! Älskar det!
Idag har jag på mig; Jeans från Replay, Skjorta från Ralph Lauren, Klocka från Michael Kors, Stövlar Biano, Örhängen Glitter, Kappa från The Monaco Club och väska från Burberry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0