6/1 2015

 
 
Tjahapp, då var ännu en kväll förbrukad på Rimi. Slutade dock lite tidigare idag, faktiskt redan vid 22 (!!), riktigt skönt för mig, som annars brukar sluta 01 på natten... De tiderna skall jag vara ärlig med att säga att jag nästan avskyr numera. Man har inte så mycket liv med dem! Annars då? Jobbet har gått bra, jag har trallat på stan och sökt två nya jobb. Inom branscher jag tidigare inte testat på, helt utan erfarenhet, så det kommer garanterat bli svårare att få dem - men det skulle vara en riktigt rolig utmaning om så vore.
 
Imorgon är jag i alla fall ledig! Så efterlängtat och härligt samtidigt! Jag har tänkt att träna, träffa en väninna och pappsen på kvällen! Skall hinna med lite nyttigheter såsom boka tvättid och hämta grejer från förra lägenheten som legat där alltför länge.
 
Hoppas ni haft en fin dag! Nu skall jag se på film, eller spana in designerrea på nätet... Beslutsångest, så blir nog båda! Godnatt fina vänner!
 
Här kommer lite bilder från senaste tiden.
Jag och Sofia på en middag jag hade efter jul.
Åkte pulka med Sofia, Johanna och Maya! Ett måste på vintern vi numera bockat av.
Hade även myskväll med några av mina kära <3, innan jag återvände till lilla oslo!
Sedan dess har vardagen sett ut såhär.. Jag har jobbat, här i en rastlös position!
 
 
 
Har även vart inlåst på jobbet med Stig. En längre natt på Rimi.
 
 
 
Söta arbetskompanjoner:)
En tröttare söndag på jobb, kan erkänna att jag bidrog inte med så mycket! Åt mest pizza, men gott var det!
En vana jag defintivt fått sedan jag flyttade hit; äter ute hela tiden! Galet mycket, ungefär varje dag. Här indisk mat innan jobb, något jag fått dille på..Och som vanligt när det gäller mat, tack vare Robin, dille på indisk och asiatiska rätter i mängder...
Min och Robins underbara middag på nyår. En mysig hemmakväll blev det, men jag hade en otroligt lyckad kväll ändå, kunde inte tänkt mig den så mycket bättre faktiskt.
Haha, robin ser som vanligt trött ut på bilder.. En riktig teddy det där! En söt sådan förstås.
 
Första dagen på året så blev det en promenad runt om i Oslo, sedan gick vi på bio och såg Interstaller, väldigt bra och intressant film - fick mig att både drömma och tänka framåt, dock på gränsen till för lång på 3 h.
Hade även en, vad skall jag säga, blandad utekväll med Robin häromdagen.
Några bilder från juldagen!
Och en mysfrukost med min bästa kille!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0