Bättre sent än aldrig!

Och återigen var det en evighet sedan ett blogginlägg skrevs. Jag älskar vanligtvis att skriva, det är befriande att skriva av sig - allt ifrån djupa tankar, till småproblem och dess roligheter (som jag delar med mig här) i vardagen. Dessutom kan jag tycka att det är alltid skönt att kunna blicka tillbaka på vad man gjort, när minnet sviktar!
 
Nyår firade jag med Robin i Oslo. Var nog första gången någonsin för mig då jag tog det riktigt lungt på nyår, vi lagade (ok Robin lagade.... han har en tendens att jaga ut mig ur köket när jag försöker ''hjälpa'' till) nästan rå entrecote (älskar det) med potatisgratäng, pepparsås, grekisksallad och min efterlängtade rödvinsås som dock blev helt misslyckad, smakade inte ens rödvinsås. Nästa gång sköter jag såsen själv, och överlåter det minsann inte till Robin. Hade det supermysigt och pratade hela kvällen till massor av vin, på tolvslaget promenerade vi till Frognerparken och kollade på fyrverkerierna! Var dock väldigt dimmigt ute, så såg förvisso nästan ingenting. Hur som haver, vi gjorde vad man skulle på nyår i alla fall!
 
Annars har det på sistone vart många hemmakvällar, spenderandes med film och hämtmat i soffan... Men det är helt ok att börja året lite småsegt i mitt tycke! Förövrigt så har vi precis ätit pepparbiff med kroketter och sallad. Nu är det dags för kvällens film nummer 2! Ha-ha, det är verkligen myslördagar för oss varje dag i veckan komiskt nog.. Men det är omöjligt att inte ha det när man bor med en stadsbjörn som jag gör, skall jag säga er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0