Ny dag och nya möjligheter!

God morgon!
 
Tog en sovmorgon idag. Tänkte sticka ut på en springrunda nu och sedan plugga lite körkort. Har bestämt mig att oavsett dag - skall jag alltid läsa minst en halvtimme per dag. Lite senare övningsköra med mamma, jag hoppas verkligen om jag ger mig f*n på detta att ha körkortet inom två månader! Det är mitt mål.
 
Annars då? Väntar en rolig kväll ikväll. Filippa kommer till Karlstad, så jag skall givetvis ut med henne, Amie och Hanna (? tror jag hon hette) ikväll! Blir nog några glas vin ute först och därefter vidare mot Koriander för middag och mingel. En perfekt tjejkväll kommer det bli! Länge sedan jag hade en sådan!
 
Imorgon har jag faktiskt två roliga möten angående jobb inbokade. Roliga jobb! Så det får inte bli för många drinkar ikväll.... Ena mötet börjar nämligen 10:00...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0