Nya destinationer!

God kväll!
 
Sitter inne på Anker vandrarhem & hotell och surfar på datorn. Har precis haft ett klassiskt samtal med filippa, det är långt, välbehövligt, peppande och alltid lika underbart! All kärlek till denna människa. ♥
 
Annars då? Jag har haft en slapp dag med ett kort arbetspass, planerat en avskedsfest nästa helg med norska vännerna och som pricken över ett litet i fick jag precis besked om jobbet i Stkhm, det är mitt! Fick precis följe med min vän Pac hem från jobbet. Pac kommer från England och jobbar också här!
 
Nu skall jag slita på några sista dagar här i norge. Om det inte vore för ensamheten är det helt ok, hotell, hotellfrukost, jobb och upprepning! Skall bli så skönt att läma Norge, fastnade faktiskt aldrig för detta land. I mitt tycke är det sjukt smutsigt. Och visst finns det väl fina & mysiga områden som där jag bodde, men helt seriöst, jag har aldrig någonsin sett så mycket droger och så nerknarkade människor i hela mitt liv. I början tyckte jag bara att det var extramt sorgligt, ett utav världens rikaste länder och onödiga problem som dessa, snacka om att på riktigt kasta bort sina liv! Det finns förfan människor som svälter ute i värlen. Nu blir jag bara riktigt förbannad av att möta detta vidriga problem varje dag. Det är ganska jobbigt att gå runt lite småförbannad också kan jag erkänna.. Hehe.
 
Känns som att det bara blir gamla bilder på denna blogg. Men här kommer en bild från balen, konstigt nog saknar jag inte skolan ett dugg! Jag gillar det fria men ibland tuffa livet. På sistone har jag haft jäkligt många motgångar. Men det blir alltid bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0