Tiden som Norgebo förbi!

Godmorgon!
Min morgon startade ju sådär, min väckarklocka hade bestämt sig för att inte ringa (?!!) hur ofta försover jag mig?! Det händer inte. Riktigt jobbigt då jag missade den bussen jag skulle med. Men nu sitter jag här, äter frukost i lugnan ro och tittar ut på snöovädret utanför. Vackert på något vis ändå.
 
En glädjande nyhet var när jag kikade in på mailen och hade fått ett riktigt roligt sådant.... Jobbet jag velat ha i Stkhm var jätteintresserad av att ha mig ändå, det är ju alltid en självförtroendekick med sådan respons.
 
Men inget mer med jobb idag. Nu skall jag ut på en långprommis med vovvarna och Olivia. Ikväll blir det nog lite träning! Konstigt nog har jag haft ont i mitt hjärta ända sedan igår förmiddags? Vet att det inte hör till meningen, men kom att tänka på det nu. Ont gör det.
 
Till helgen väntas mycket roligt! Skall träffa Filippa som kommer hem till Karlstad på Torsdag, på lördag fira Bella på Barbros brygga i Arvika, hon fyller 20. Ser verkligen fram emot denna helgen! Jag minns i gymnasiet, då hade vi liksom middagsbjudningar på 20 pers nästan varje helg. Ganska sjukt!
Jag och Alicia på middag hos Emilia för något år sedan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0